Auteur

ANP
AFN Nieuws

Geen compensatie voor particuliere klant Vodafone na storing

26 okt 2021 – 11:15

AMSTERDAM (ANP) - Particuliere klanten van Vodafone hoeven niet te rekenen op compensatie voor de storing maandagmiddag bij het telecombedrijf. Het concern volgt de wettelijke regelingen voor genoegdoening na storingen. Die schrijven voor dat klanten pas na een storing van meer dan twaalf uur recht hebben op een vergoeding.

De storing van maandag duurde alles bij elkaar zo'n drie uur. De oorzaak was een verbindingsprobleem tussen twee datacenters, meldde Vodafone.

Het was de derde keer in twee weken dat klanten van Vodafone problemen hadden met bellen of berichten versturen. Volgens het telecombedrijf stonden die op zichzelf en ontstonden ze op andere locaties door andere oorzaken.

Disclaimer

Bron: ANP. Dit bericht is afkomstig van een derde partij en integraal geplaatst. ING is niet betrokken bij en heeft geen invloed op de informatie die op een externe website wordt weergegeven. Zie ook disclaimer.